Archiwum: Kwiecień, 2014

Co się kryje za reklamą

By wypromować konkretny produkt, agencja reklamowa musi przeprowadzić szereg działań, które doprowadzą ją do celu, jakim jest skuteczna przyciągająca reklama, skutecznie oddziałująca na klienta. To co nieraz widzimy na ekranie telewizora przez kilkanaście – kilkadziesiąt sekund tak naprawdę jest owocem wielu tygodni pracy.   Dziesiątek godzin na planie, wybierania aktorów, przygotowania scenariusza oraz całego planu […]

Regionalne domeny internetowe – warto?

W przeświadczeniu wielu polskich internatów, związanych głównie z tematyką SEO czy webmasteringu, pokutuje od jakiegoś czasu przekonanie, że wszelkiego rodzaju domeny internetowe o charakterze regionalnym nie mają już większej wartości. Mimo to wciąż dostawcy domen notują znaczne wzrosty w ilości sprzedanych „końcówek” regionalnych – nierzadko zaś nie tylko tych najbardziej znanych jak chociażby warszawska, ale […]

Walka agencji reklamowych o klienta

Agencje reklamowe w Polsce bardzo mocno biją się o klienta, oferując mu nowe rozwiązania na najwyższym poziomie. Duża konkurencja rynkowa pozwala klientowi poczuć się jak uhonorowanemu na najwyższym miejscu podium. Dzieje się tak ponieważ, firmy zabiegając o względy określonego klienta, a przede wszystkim o wybór ich oferty, muszą dawać rękojmię najlepszej jakości w najkorzystniejszej cenie. […]

Jakie znaczenie ma szata graficzna internetowej witryny?

 Obecnie niemal każde przedsiębiorstwo czy niewielka firma ma swoją stronę internetową. Także drobni usługodawcy stawiają na promowanie proponowanych przez siebie usług w sieci. Czym więc można wyróżnić się na tle konkurencji? Pomysłem może być stworzenie niebanalnej witryny – takiej, która nie tylko będzie profesjonalna, ale i zwrócić czymś na siebie uwagę. A jak wiadomo to, […]

Dlaczego usługa jaką jest tworzenie stron internetowych cieszy się ogromnym zainteresowaniem?

Obecnie już mało kto wyobraża sobie życie bez Internetu. W sieci szukamy wszelkich potrzebnych nam w pracy czy szkole danych, za pośrednictwem komunikatorów kontaktujemy się ze znajomymi, zakładamy swoje konta na popularnych portalach o charakterze społecznościowy, korzystamy z poczty, piszemy blogi, przeglądamy aktualne informacje. Internet służy więc nauce, pracy, rozrywce, zdobywaniu potrzebnych nam danych. Po […]

Czy warto mieć stronę

Albo bloga, bo to zagadnienie pasjonuje wielu młodych ludzi czynnie udzielających się w sieci. Strona internetowa raczej jest podstawą do czegokolwiek, szczególnie do działań formowych wśród różnych branż, a jeśli myśli się o działalności IT to chyba nie ma się nad czym zastanawiać. Tu pojawia się dylemat o koszta, bo domena kosztuje jakoś kilkadziesiąt złotych, […]

Parę słów o reklamie

Niejednokrotnie jest w niej coś tajemniczego, często przyciąga wzrok, zaciekawia by po chwili odkryć przed odbiorcą swoje atuty i wszystkie karty. Ma zadanie zachęcić do kupna określonego towaru lub usługi. O czym mowa? Oczywiście o reklamie, która jest najskuteczniejszym narzędziem w walce o klienta.   Firmy prześcigają się w wymyślaniu nowych kampanii, potrafią wydać na […]